Старі фотографії, Мейдстоун

У пошуках старих фото будинку, в якому я зараз працюю, випадково натрапила на цілий фотоархів.

Ось, наприклад, вулиця, на якій я живу. Оскільки мій будинок ще з кінця XVIII ст., він, мабуть, застав цих панянок за роботою, чим би вони не займались.

Street

А так вулиця виглядала сьогодні в обід.

My_Street_now

Центр.

M&SM&S_today

Подумати тільки, я щодня ходжу цими вулицями, а років за двісті хтось і на мене дивитиметься з поблажливою цікавістю.

 

Leave a Reply

