Мікроби і болячки

Оскільки я зараз хворію, чого нікому, звичайно, не бажаю, задумалась над перенесенням різних болячок. Чому, наприклад, до когось не чіпляється майже нічого, а мене всі ці зарази просто обожнюють.

Коли я вперше поїхала на море, мене обсипало жахливим герпесом, дерматолог сказав, що це реакція шкіри на зміну клімату. А по-іншому вона не могла відреагувати, наприклад, щоб підліткові прищі зникли?

У Польщі кашель не давав мені спокою. “Швидше за все, ви ще не звикли до нашого повітря,” – сказав терапевт. В Англії, в той час як місцеві носять шорти незалежно від пори року, я кутаюсь у десять шарфів, і все одно хворію частіше, ніж вони. Це місцевий клімат так на мене діє чи просто імунітет не справляється?

Постараюсь не заспойлити нового “Чужого”, але як можна було на незнайомій планеті не одягнути захисних шоломів лише тому, що склад повітря відповідає нормі? Я навіть би в лісах Амазонії шолом і костюм носила, від лиха подалі, а тут цілковито новий світ з невідомими мікрооорганізмами.

tumblr_or4x8zMwW21r0mzk1o1_500

by Dadu Shin

3 thoughts on “Мікроби і болячки

  1. Імуніет не справляється — це коли захворіла і вмерла. Це коли будь-який нежить закінчується бактеріальною пневмонією і прийомом антибіотиків. Все решта — це індивідуальні особливості місцевого імунітету та кількість «знайомих» твоєму організмові вірусів. Ну і так — якщо з дитинства ти звикла до тепла, то організм не адекватно реагує на холод, якщо не звикла до перепадів температури, то будь-який кондиціонер здатен спровокувати переохолодження і тим самим зменшити здатність організму локально воювати з вірусами.

    Like

    • У мене часто нежить закінчується бронхітом і прийомом антибіотиків, коли більше нічого не допомагає і я повністю втрачаю голос, тому зараз намагаюсь не запускати і активно лікуватись всіма можливими методами з перших годин хвороби.

      До речі, Костя щось подібне говорив, коли я запитала, чому люди, від яких я, швидше за все, і підхопила хворобу, виходять з неї швидше, ніж я сама. Для них ж вона рідна, вони тут народилися і виросли, а я тільки починаю звикати.

      Like

Leave a Reply

