DIY · learning · life · my photos

Що б таке зв’язати

Caron Cakes yarn нарешті з’явилась у місцевому Hobbycraft. Hobbycraft – це така мережа магазинів, де є абсолютно все для творчості. Малювання, ліпка, крій і шиття, випічка і в’язання, я можу ходити годинами між рядами пензлів, бісеру і наборів для робіння всього на світі.

Це мій перший досвід в’язання трикутників, думаю, вийшло непогано. Дуже детальний і хороший туторіал.

Шмебі на травичці. Після безуспішних пошуків підставки під вазони, чомусь самі дірки і скло траплялись, я вирішила зробити її сама. Ось що з цього вийшло.

shmebi

І потрібно лише знати дві базові петлі.

А цю фотку я потирила на інстаграмі у Д, підставки-равлики.

coasters

One thought on “Що б таке зв’язати

  1. Дєтка, це мега круто. Я якась занадто лінива до таких речей, терпіння не вистачає. Може, колись ще доросту і до такого.

    Like

Leave a Reply

