life

Коли вже незручно питати

x_04ccbc99

У мене сьогодні на роботі схожа ситуація трапилась. Працюю з дівчиною майже два роки і була на 95% впевнена, що її звати Бекі. Імена завжди вилітають з моєї голови, і я нічого з цим не можу зробити. З часом за допомогою логічних висновків (хтось випадково їх називає в моїй присутності) я все-таки дізнаюся, хто є хто, і все обходиться.

Сьогодні мені сказали, що Бекі на весіллі. Я поцікавилась, чиє ж весілля, виявилось, її власне. Все було б добре, якби я не знала чоловіка Бекі, брата її чоловіка, а ще свекра і свекруху. Ну і у неї двоє дітей, ага, це маленьке місто.

Тепер питання, чи справді це Бекі, і якщо ні, хто ж тоді Бекі? Хоча цілком ймовірно, що вони просто не були офіційно розписані, а зараз вирішили, що час настав. Як би там не було, вже якось незручно питати, логіка і спостережливість мені в допомогу.

 

Leave a Reply

