films · inspiration · life · people

Доктор і фемінізм

Подивилась першу серію Доктора, і хоча великих надій я на неї не покладала, мені сподобалось. Попередній сезон відверто розчарував, а тут свіжа кров і хороший початок. Так тримати!

Д. скинула кльову промову ТЕД про фемінізм. Теж часом злість бере, коли мене на роботі не сприймають серйозно. Ось, наприклад, я намагаюсь пояснити, в чому проблема, а в чоловіків якийсь механізм в голові вмикається, який перетворює мої слова на бла-бла-бла. Я так і бачу, як лампочка у них в очах згасає, а на обличчі з’являється поблажлива посмішка, яка ніби каже: “Дам-но я цій кобітці виговоритись”. Пізніше виявляється, що я таки була права і до моєї думки починають прислухатись, але ці перші хвилини знайомства просто безцінні. Співчуваю, якщо їм доводилось спілкуватись з не найрозумнішими представницями слабкої статі, але мені теж генії серед чоловіків нечасто трапляються.

2 thoughts on “Доктор і фемінізм

    1. 10-й, у доктора, до речі, нова компаньйонка, а в наступному сезоні буде і новий доктор, тому, думаю, варто дивитись. А в останніх кількох сезонах я сама погубилась, що і до чого.

      Like

Leave a Reply

