learning · life · my photos

Про списки, нагадування і багатозадачність

tumblr_oncddiHdqz1qz6f9yo1_500

Скільки списків я не складаю, все одно здається, що нічого не можу довести до кінця. Найбільша проблема – моя багатозадачністю, яка приносить більше шкоди, ніж користі. У процесі чогось я раптом згадую про щось важливіше, а на шляху туди вирішую щось перекусити, а тут вже посуд немитий, і поїхали. Через кілька днів, зрозуміло, справа сама дає про себе знати, і хоча я чесно хотіла за неї взятись, добрими намірами відомо куди дорога вимощена.

Календарі я веду досить давно, якось закинула на рік, але коли усвідомила, що забуваю, що їла зранку, почала знову все записувати: витрати, покупки, списки прочитаного і побаченого. На роботі мені ця звичка особливо знадобилась і часто виручала. Наприклад, хтось мені в очі говорить цілковиту нісетницю, що три тижні тому зі мною розмовляв, а я забула передзвонити, тому робота не зроблена. Тоді я відкриваю календар, де погодинно розписано, що я тоді робила і з ким зустрічалась, і щелепа у нього відвисає. Зате я точно знатиму, що наступого разу ця людина два рази подумає перш, ніж щось вигадувати.

notebook

Намагалась переключитись на електронний календар – далі найважливіших зустрічей і днів народження не пішло. Хоча єдина функція, якою я активно користуюсь на телефоні – це нагадування. Купити молоко по дорозі додому, зарядити зубну щітку, чомусь ці речі постійно вилітають у мене з голови.

2 thoughts on “Про списки, нагадування і багатозадачність

  1. Наче про себе читаю. Тільки я ще не записую погодинно. Але почала вести списки справ, бо тупо забуваю тих 100-500 справ, які просто запланувала. І також з тими списками на телефоні нічого не вийшло. Там тільки нагадування.

    Liked by 1 person

    1. Погодинно я почала вести на роботі, коли начальство до мене звернулося з питанням, мовляв, скільки годин і скільки днів працював той і той, що він там насправді зробив, бо фактура виставлена на тисячу фунтів. Я така: “Мммм”, – це, до речі, було місяць по тому, як він роботу закінчив.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

