Моя перша пригода з амігурамі

На Різдво мені подарували ось такий набір. Я, звичайно, чула про амігурамі, але і гадки не мала, як його робити.

Star-Wars-Crochet_image

Я вже колись згадувала, що у в’язанні крючком, на відміну від спиць, мені подобається, що не треба рахувати петлі, може, до трьох чи чотирьох, але з попереднього ряду і так все ясно. Кожен по-своєму справляється зі стресом: хтось у комп’ютерні гри грає, хтось кросворди розв’язує чи розмальовує щось, а мене розслабляє в’язання, зосереджуєшся на монотонності процесу і не думаєш ні про що інше.Часом я ховаю роботу на кілька днів або ношу в сумочці, і якщо кілька петель злетить, це не проблема. Зі спицями я поки що не почуваюсь настільки впевнено, і навіть прості речі я не можу відкласти на хвилину, щоб половина петель не злетіла.

Повернусь до амігурамі, петлі і ряди тут рахувати треба і я навіть зазначала кінець кожного ряду, щоб було від чого відраховувати. Може, якщо виробити звичку, стає легше розрізняти кожен ряд, але поки що у мене все зливається і тут не до відпочинку: збилась – весь ряд спочатку. В’язати, до речі, я починала сама з допомогою відео на ютубі, а тут до комплекту додається книжечка з короткою інструкцією і схемами. Довелось опанувати всю термінологію, але, думаю, це пішло мені тільки на користь.

Продовжувати я напевно буду, далі в черзі красень з зубочисткою з цього ж набору, і інструкцію я вже з першого разу прочитаю. А така у нас зараз погода.

stream

2 thoughts on “Моя перша пригода з амігурамі

Leave a Reply

