Коли ляльки оживають

Коли у людей вистачає грошей на задоволення базових потреб, на полицях з’являються речі, які до потрібних і близько не належать. Хоча це ще як подивитись, часто саме хобі надихають і виганяють людей з ліжка. Пам’ятаю, як у студентські часи я вставала зранку перед парами, бо мені хотілось почитати щось польською, я тоді її лише починала вчити і мене смішила половина слів.

Але зараз я маю на увазі хобі матерільні, коли є що в руках потримати і знайомим показати. У нас в магазинах часто можна зустріти лялькові будиночки і різні набори до них: посуд, меблі, нові мешканці. В дитинстві я б все віддала за такий, а зараз одразу вмикається здоровий глузд “навіщо воно мені?” Потім я натрапляю на схожі проекти і розумію, що гратись можна і треба в будь-якому віці.

action-toys-scenes-marvel-hotkenobi-32-58ab2d88e8a62__700action-toys-scenes-marvel-hotkenobi-53-58ab2dbbdf037__700

Більше

Leave a Reply

