Чому розмір має значення

img_8645_edited

У початковій школі на праці ми вчились в”язати крючком, я навіть крючок собі купила, єдиний, який тоді був у магазині. Як зараз пам”ятаю, ми робили простий ланцюжок. Я вив”язала цілий клубок, поки нарешті у мене стало непогано виходити. Кілька років по тому я обклалась книгами по в”язанню і почала робити шарф, але діло не йшло. Ніби йшло, але страшенно повільно: кілька сантиметрів у день. Подивувалась, як же люди можуть за вечір щось закінчити, і закинула цю дурну справу.

Зараз із інтернетом і ютубом я нарешті зрозуміла, чому мої тодішні старання нікуди не привели: крючок був замалий. Він навіть зберігся зі всіма моїми переїздами: крайній правий на фото.

Для порівняння:

img_8693_edited

Leave a Reply

