Хто купує у секондах

Читаю зараз ось цю книгу, мені порадив її один знайомий на роботі, зі словами, що більшість у ній чиста правда.

AAFFG

У ній і справді багато цікавого, і я, швидше всього, ще не раз до неї повернусь. Але сьогодні мою особливу увагу привернув розділ про дрес-код. Окрім зовсім очевидних речей, як наприклад, чим більше косметики, голого тіла, золотих прикрас і фірмового одягу (обов”язково з назвою фірми), тим нижчий соціальний клас, у книзі є неабиякі знахідки. Майже байдужими до свого вигляду найчастіше бувають або представники найнижчих, або найвижчих класів. Як низький, так і високий клас купує одяг у секонд хендах, але різниця полягає в тому, що вижчі класи охоче в цьому признаються, в той час, як нижчі соромляться.

Наведу приклад, хоча в цій ситуації із самої манери говорити і акценту можна було легко визначити соціальний клас. На днях жіночка на автобусній зупинці запитала мене номер автобуса. Я похвалила її кулон, великий зелений камінь, а вона у відповідь почала розповідати, що це подарунок з Австраліїї і її дочці він зовсім не подобається. “А цю зелену блузку, -додала вона, – яка ідеально пасує до кулона, я купила у секонд хенді всього за кілька фунтів”.

One thought on “Хто купує у секондах

  1. Круто, дєтка!
    Я все більше й більше переконуюсь, що секонди – це кльово. Шкода, що взуття там навряд підбереться(

    Like

Leave a Reply

