А тепер про погоду

tumblr_o80sz2QIAQ1qz6f9yo1_500

Фото звідси.

Англійці досить обережні з темами для розмови, і щоб не помилитись (повірте, ви одразу відчуєте хиткий грунт під ногами, коли сказали щось недоречне), говоріть про погоду. По-перше, тема погоди завжди актуальна, особливо тут, де вона змінюється по п”ять разів на день.

Найкраще бути до всього готовим, і я не жартую. Остінній раз, коли зранку було так похмуро, що я і не подумала взяти окуляри, всю другу половину дня ліпило сонце. Оптимальний варіант: парасолька, окуляри, куртка, плаття (якщо вам треба гарно виглядати і вдень буде тепло), кофта (якщо все-таки тепло не буде) і штани+футболка на зміну, якщо вже ну взагалі мороз. Добре, що у мене на роботі кілька пар взуття, які я змінюю в залежності від температури. Ось вам коротко про англійську погоду. Я завжди мерзну, тому це мій рецепт, щоб почуватись комфортно. А більшість англійців взагалі не париться і ходить у футболці/джинсах, сорочці/костюмі цілий рік.

По-друге, погода має відношення до кожного з нас. Звичайно, якщо ви не фрілансер і не працюєте вдома.

По-третє, це безпечна тема, жодних особистих питань, політики, релігії. Коли вам захочуть розказати про сім”ю, домашніх улюбленців чи хобі, самі розкажуть.

А ще можна поговорити про те, як пройшли вихідні чи які плани на наступні.

До речі, я на роботу ходжу пішки, а з машиною чи автобусом з вибором одягу було б простіше.

2 thoughts on “А тепер про погоду

  1. yellowpookie

    Сьогодні теж думав, що непогано було б мати змінну футболку, коли потрапив під зливу і змок як цуценя

    Like

    1. Я теж змокла, тому взяла запасні джинси і шкарпетки, а мокрий одяг півдня сушила в сушарці для рук)

      Like

Leave a Reply

