Мудрість і нісенітниці

e2cbeb73e1b664e21d9f82d4d0423c6c

У мене на роботі є кілька людей, з якими я люблю говорити. Один з них дуже начитаний, школи він так і не закінчив, батьки наймали для нього приватних вчителів, і він одразу вступив в університет. Його родовід бере початок в XII столітті, до речі (на питання, коли бере початок мій, я якось віджартувалась). Часто він розповідає дуже цікаві речі, але після кількох хвилин його експертних оцінок усього довкола мені стає нудно. Так нудно, що я починаю задавати дитячі дурнуваті питання, на які він дає цілком серйозні дорослі відповіді.

Інший знайомий не настільки обізнаний в останніх новинках літератури і кіноматографу, але ми можемо говорити довго про цілковиті нісенітниці (“we are talking smitia”, за його власними словами, якось він попросив мене перекласти на українську “rubbish”) . Він відчуває іронію навіть у моїй далекій від досконалості англійській і у нього хороше почуття гумору.

З ким вам краще вдається знайти спільну мову? Я відкрила для себе, що на світі все-таки існують люди, які взагалі не розуміють жартів і їх краще просто залишити в спокої.tumblr_o3c8hu9Ry21qz6f9yo1_500

Leave a Reply

